۱۳۹۴ آذر ۶, جمعه

دختری که بلندی پاهایش 130 سانت است! + عکس

در حالی که اون هم اکنون با یک مرد 192 سانتی در رابطه است، می گوید که هیچ وقت رابطه برای او آسان نبوده است. او در این باره می گوید:” الان سه سال است که من به دنبال شغل به عنوان مدل هستم، من به موسسه های بزرگ مدلینگ می روم و آنها تا اینکه قدم را می بینند، به من جواب نه می دهند. به گزارش نازوب بسیاری از موسسات محدودیت قدی برای مدل ها دارند که 180 سانتی متر است، پس وقتی من با قد 194 سانتی متری وارد می شوم به من می گویند که ما برای تو کاری نداریم، البته بعضی موسسات به من می گویند تا به حال کسی را به خاطر قد بیش از اندازه بلندش رد نکرده بودند، معمولا به خاطر قد بیش از اندازه کوتاه، کسی را رد می کنند.” خرید لباس هم کار سختی برای چیس است. او می گوید:” خرید لباس برای من سخت است چرا که پاهای من بسیار بلند هستند.”

A girl who is 130 cm long legs! + Photo

Girl, 22, from California, a record for the longest leg in America and while you will be working as a model, some institutions do not accept him because of height too long.
With height 194 cm, legs Chase Kennedy (chase kennedy) is only 2 cm to 130 cm length of the global recession shorter. He said the school was famous giraffe long stature in the sport has helped him.




While he is now 192 ° in relationship with a man, says that no relationship has not been easy for him. 
He said: "I feel sometimes men are afraid of heights and I find a man who is taller than me is not an easy task, in high school relationship was very hard for me, because I feared the boys and I I was taller than most of them. "He adds:" I prefer tall men than himself, but for me it does not matter as long as the height of 180 cm, not less. "
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر